1.5 el var bende otomatik vites. Sorunsuz araç ama iyi bakılmış olanı alman lazım. Benim aldığım aracın üst kapağı önceki sahibinde 3 önceki sahibinde de şanzımanı yapılmış. Bakımsızını alırsan bunlar sana patlar şunu da belirteyim benim araç 350000 km de. Benimkinde klima yok klima olan...
ford puma iyidir ama 1.0 motorlarında turbo arızaları uzun vadede baş gösterir diye pumadan vazgeçip ix35 aldık paramız ona yetti tucson, qashqai, tiguan tarzı suvlar aile için daha ideal. Dizelleri tavsiye edilir ama yakıt fiyatlarından dolayı benzin lpg li ix 35 aldık biz. Duster yeni...