Hocam bazı şeyler çok abartılıyor gibi geliyor bence aksine biosu hariç biostar kötü bir anakart değil ayrıca cl46 ile cl30 arası da fps olarak %3 ile %5 arası farkediyor yarısını söküp çöpe atman lazım doğru bir ifade değil bence şuan bir kaç alan kişi ile görüştüm cs 2 gibi oyunlarda rahat...
https://ty.gl/b8diyd0q0pcn7
Arkadaşlar linkteki pc den almayı düşünüyorum 9 taksit şeklinde peşin fiyatına pişman eder mi gerçekten anlayanlar yorum yaparsa sevinirim,daha önce alıp kullanan var mı ?
Hocam 1.5 haftadır bakıyorum şuan en mantıklı sistem bu fiyat olarak daha iyisi yok gibi yani fiyat odaklı olarak alacağım galiba trendyoldan 9 taksit olarak
ö
Hocam bu arada gaming gecesi yazmışsın o gece ne zaman oluyor ve bu gecede hepsiburada ya da trendyol gibi satıcılarda da fiyatlar düşüyoe mu taksit o sitelerden oluyor
Hocam bu kadar özenip yaDığın için öncelikle teşekkür ederim nakit vermek istemiyorum ondan dolayı sanki bu sistem mantıklı gibi sadece cs 2 valo oynucam
Nasıl mesela daha güzel indirimler olur bende bu akşam bu sistemi almayı düşünüyordum fiyat olarak piyasadan çok mantıklı ve trendyol üzerinden 9 taksit yapıyorlar