Arkadaşlar merhaba. Öncelikle baya zor durumda olduğumu belirtmek istiyorum.
Ben e**sek gibi gidip bozulan ekran kartımı kendi şehrimdeki bilgisayarcıya götürdüm. Meğerse garanti kapsamındaymış ve değişim yapılabiliyormuş.
Şimdi bu adam benim ekran kartının içini açtı diye garanti kapsamı...