Merhaba. Kardeşim bu sene liseye başladı. Onun için bir laptop bakmaktayım. Biliyorum masaüstü daha iyi ama hem evde zaten halihazırda masaüstü olmasından hem de kardeşimin laptop istemesinden dolayı bu arayışa girdim. Sizden öyle aman aman sorun çıkarmayacak bir Gaming laptop arıyorum.
Asus desteğe mail atmıştım destekten "cihazınızın değişim koşullarını sağlamadığı tespit edildiğinden, arıza onarımı gerçekleştirilmiştir." Diye bir mail geldi bir de satıcı iletişime geçicem olmazsa artık şikayet ederim.
Asus Tuf Gaming VG249Q1A
Sorun tamir edilip edilmemesi değil. Garantisinin bitmesine az bir süre var ve ürün aynı sıkıntıyı tekrar ediyor. Araştırdığıma göre tüketici haklarında bir madde var. Ürün garanti kapsamı içerisindeyken aynı arızayı 2 kez veya farklı arızaları 4 kez verirse değişim hakkı tanıyorlar. Bende de...
Selamlar. Geçen haftalarda ASUS marka monitörüm daha önce verdiği bir arızayı tekrar verdi. Garantisi devam eden monitörümü ASUS teknik servise yolladım ve not kısmına aynı arızayı 2. defa verdiğini ve değişim talep ettiğimi belirttim. Fakat bu sabah tamir durumunu kontrol ettiğimde ürün...
Öncelikle selamlar dostlar. Üniversite için laptop bakmaya başladım. Malum laptop fiyatları uçuyor o yüzden erkenden bakıyorum. Daha sınavıma 1 yıl var fakat hedeflerim belli o yüzden bir laptop arıyorum. İstediğim bölüm yazılım programlama vs. Fakat alıcağım laptopta sadece bu işlerle değil...