ceham isimli üyenin son içerikleri

  1. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    Valla kral al satçı falan değilim sistemim de var çok şükür ama toplamayı sevdiğim için ölü fiyatına almaya çalışıyorum ürünleri zevkli oluyor
  2. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    Tesekkurler dostum ilgin için fiyat 4k anlastik zaten de çocuğa da hak gecmesini istemedim forumdan bilgilendirme yaptim bu fiyatlara da satabilirsin diye
  3. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    Ürün açılmamış garantisi vardır ama yok gibi farzedin
  4. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    Tamamdir sagolasin
  5. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    Kasada fiyat belirtmedim sizce kaca alinir diye soruyorum. Bu akakçe fiyatı
  6. ceham

    Bu Kasa 2. El Kaça Alınır?

    https://www.akakce.com/bilgisayar-kasasi/en-ucuz-thermaltake-view-380-850w-80-gold-argb-usb-3-2-beyaz-atx-mid-tower-kasa-ca-3z2-85m6we-00-fiyati,1302479194.html Kasa bu arkadaşlar. Sizce ne kadar eder? Bazı yorumlarda kasanın boyutunun kucuk oldugunu gördüm.
  7. ceham

    🔥İndirim Thermaltake View 380 850w Gold Pembiş Kasa 6.999 TL

    Var bi hayalimiz he
  8. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Yine aklimiz karisti ve butcenin disina cikarak (zorla aldirtacam) bu nasildir...
  9. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Daha almadik aceleceyiz ama ben merakliyim da renk sayisi 1Milyar olan 24 inch max 7k fiyata var midir 1780944104 https://www.epey.com/monitor/msi-mag-245f-x24.html şu nasil
  10. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Valla cok emin olmamakla birlikte ya herro ya merro diyerek alicaz galiba
  11. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Sanirim bunu aliyoruz
  12. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Halihazırda kullanıyor musun ya da kullandın mı daha önceden nasıl bir monitör 1780942988 Olabilir aslında sizce neden 1080p 27 inch olmaz
  13. ceham

    Acil Monitör Tavsiyesi Lazım

    Arkadaşa 27 inch 240 hz ips panel monitor bakiyoruz bütçe MAX 7K yardımcı olursanız sevinirim. Aklimizdaki monitor bu https://app.hb.biz/GwDK1LolaliP
  14. ceham

    Merhaba Kasamı Acil Olarak Satmak İstiyorum

    15k ölü fiyat olur ama bu sisteme fiyat da 22kyı geçmez. Ben de geçenlerde 2.el sistem topladim ve güncel de sistemleri takip ediyorum ederi 20k ama sen 25ten koy pazarlık payı vardır yaz dene şansını
  15. ceham

    🔥İndirim Asus B650m-R Anakart 🔥 4.535 TL 🔥

    Halihazırda atx b650M Wifi kullaniyorum memnunum bi sikintim yok ama piyasadan geri kaldım 2. Bir sistem dizmeyi dusunuyorum bu fiyat dip mi? Daha düşer mi? Fikri olan var mı
Geri
Top