Çok haklısınız açıklayıcı cevabınız için teşekkür ederim önceki kulaklığım çinli fason bi markaydı hatta dediğiniz gibi onda fxsoundda eq ayarı yapıp kullanıyordum o zaman çok normal default hyperxe göre yüksek olması.
Hayırlı forumlar bütün sesleri fullememe rağmen istediğim yüksekliğe ulaşmıyor bundan önce kullandığım 1000 liralık kulaklık daha çok ses veriyordu yardım eder misiniz.