Aslında mesh sayılır ya yanlardaki delikler yetiyor baya havalandırmaya. heybetli bir tower kasa ben 98 kiloyum komik olcak ama üzerine bir keresinde dayanıyor mu diye oturdum esnemedi bile😂 kasanın önü bu şekilde
Bu Parolapara da kaldırılmış, içeride bakiye vardı onu nasıl alırım? 500 tl mi ne vardı içeride galiba. Nays'ın gitmesine çok üzüldüm ilk zamanlar yükle kazandan iyi para kazandırmıştı döneme göre. :)
Elimde imzamdaki sistem var, Ryzen 7600'ü 120mm dandik bir sıvı soğutma ile soğutabiliyorum ama bunun da görseli çok güzel. Sizce sırf güzel diye almalı mıyım?
https://www.n11.com/urun/msi-mag-coreliquid-a17-mlg-edition-360mm-islemci-sivi-sogutucu-azaz3msi0041-118304819?magaza=magic
Asus Tuf GT501 Kasa var orijinal asus fanları zırıl zırıl ses etmeye başladı kaliteli argb fan önerisi olan var mı bunun haricinde? Yoksa bu bahsedilen fanları alıp kullanabilirim.
Ben de aynı durumdayım valla, en son ne zaman adamakıllı tozunu aldım hatırlamıyorum sadece dıştan fırçalayıp geçmiştim. Xbox aldım bir süredir onunla vakit geçiriyorum. Evet ben de daha büyük hedeflerin peşindeyim arabayı aldım inşallah sen de alırsın. :) insan büyüyünce sadece oyuncakları ve...
Suprim 3070Ti ile takılıyoruz hala biz :) Hafiften bir göz kırpmıyor değil karşıdan 5070Ti ve 5080 modelleri ama aldatamam kartımı ama gözüm de kayıyor :D