Hocam merhaba, durum şöyle; senin kasanın kontrolcüsü (Gameline) muhtemelen hem RGB'yi hem fan gücünü tek kablodan veren özel bir 6-pin yapısı kullanıyor. Sıvı soğutmanın fanları ise standart 4-pin PWM ve 3-pin ARGB kablolarıyla gelir. Yani o kontrolcüye fiziksel olarak takamazsın, zorlarsan...
H6 Flow kasama yakıştı. Teşekkürler. 12400F için biraz overkill oldu fakat gelecek için aldım fiyatı da ucuzdu. 15 dk max güçte prime95 ile yapılan testte soğutma değerlerimi ekledim.
Benimki de geldi açıkçası hiçbir sıkıntısı yok ben beğendim, plastik kalitesi de kötü değil 1300 tl fazlasıyla eder. Flamingo switchin sesi de güzelmiş ama gatherondan geçtiğim için biraz sert geliyor. Gatheronu takabilirim
kredi kartı ile aldıysan harcama itirazı yapabiliyorsun bankandan ama çok bir şey bekleme, ben olumlu olacağına inanmıyorum sonuçta adamlar yolladı kargoyu
Verdikleri klavyelerin yarısında sorun çıkıyor zaten forum yorumlarına bakınca, klavyeden soğudum. Umarım harcama itiraz talebinden olumlu yanıt gelir.