Merhaba, Bloody T50 kablolu farem var. Kablosu örgü tipli model. Bu mouse ile ilgili iki şikayetim ve çözüm arayışım var.
Mouse linki: https://www.bloody.com/tr/product.php?pid=10&id=101
1- Mouse metal ayaklı ve çok Kaygan. O kadar kaygan ki kablo masadan sarktığında fare geriye doğru...
Merhaba, Logitech G502 X aldım, elime büyük geldi. Bazı farelerin orta hump (hörgüc) kısmı avucumun ortasına değince rahat kullanamıyorum, avucumun ortası boş kalacak sadece. En arka alt hump kısmından hafif destek almam yeterli. Araştırdığım kadarıyla relaxed claw tutus şekli deniliyor buna...