birisinin siparişi hazırlanıyora düştü diye ss attı buraya ben onu görerek yazdım. o adam öğeyi denetle çekmediyse benim ne suçum vardı yani bir de üstüne üstlük yalan söylüyorlar. öğeyi denetle yaptıysa diyecek bir şey yok zaten
olay iptal olması mı sence burada bunu mu çıkardın yani? adamları arıyorum siparişim niye iptal edildi diyorum herkesin iptal edildi diyip yalan söylüyorlar
ya bunları arayıp sağlam bir sövmek lazım kardeşim milletin siparişini onaylıyorlar benimkini iade ediyorlar arayıp sorduğumda da kimseye gitmeyecek diyip yalan söylüyolar adam değil bunlar hiçbir bok olmaz bunlardan benim ne suçum vardı 1 tane ram istedim alt tarafı
tebilonu aradım sordum neden iptal edildi siparişim diye gece bir sistem hatası olduğu söylendi ürünün stoğunun olmadığı, fiyatlar eski fiyatlar olduğu söylendi. herhangi bir kişiye gidecek mi diye sordum bizim tarafımızdan kimseye gönderilmeyecek bütün siparişler iptal olucak denildi bana.