Danch34 isimli üyenin son içerikleri

  1. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    pardon 11 bine kabul etmiş yine iyi
  2. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    Sağolun yardımınız için. 1780847940 Reisim senide uğraştırıyorum ama bi tane buldum açıklamada 10500 teklif gelmiş kabul etmiş link atsam bi bakar mısın https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-oyunculara-ozel-oyuncu-ekipmanlari-pxn-v10-pro-direksiyon-seti-1319135913/detay
  3. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    kısaaca fırsat kovala diyorsunuz anladım 1780847486 Tamamdır sağ olun
  4. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    reisim dediğin fiyatlarda yok ama bi adam var 13.500 e koymuş ama her yerde ilanı var
  5. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    O zaman biraz v10 pro ilanlarında geziyorum bulursam sizle paylaşırım sağolun reisim
  6. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    Şimdi bakarken bi tane 8 bin TL'ye shiftersız buldum
  7. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    Evet bakıyorum ggaming gentrde 16 bin tl ikinci elleri 18 bin 20 bin ona verceğim fıyata sıfırını almak daha mantıklı sağolun 1780845031 Sahibindende bakim bi g29 çok sağ olun
  8. D

    7 Bin TL'ye Logitech G27 Alınır mı

    Merhaba arkadaşlar benim bir arkadaşım var ve bana bi teklif sundu 7 bin TL'ye g27 direksiyon setini satabileceğini söyledi sizce alınır mı
  9. D

    W60 mı yoksa ulu gamesin howl 75 mi

    W60 alcaktım ama stock bitmiş bende sitelerde gezerken Howl 75 e denk geldim özellikleri benziyor sizce almalımıyım yok Wraith den stock mu beklesem
  10. D

    Klavye öneri 2900 bütçe ile

    Aaaa daha bu forumu açmadan önce baktım vardı keşke alsaydım yapçak bir şey yok siyah alıcaz artık çok sağolun
  11. D

    Klavye öneri 2900 bütçe ile

    https://wraithesports.com/products/wraith-w60?variant=49387295244481&country=TR&currency=TRY&gad_source=1&gad_campaignid=21172404917&gbraid=0AAAAABZqzC8jyKrF10_0Uk-RmySFfq-Fd&gclid=Cj0KCQjw4PPNBhD8ARIsAMo-icz_-zmllObmS7NnoYeZzDRqJMYT9gfD0irw6nAL9FSpwLmE2wuZJ9MaAlm2EALw_wcB bu dimi yanlıl olmasın...
  12. D

    Klavye öneri 2900 bütçe ile

    Öncelikle hepinize merhaba normalde Wraithden FGG Madlions MAD60/68 Klavye (Manyetik Switch / HE veya Wraith W60 Klavye (Manyetik Switch / HE) almayı düşünüyordum ama yorumlara bakınca malzeme kalitesi çok kötü diyorlar ve bende uzun ömürlü bir klavye istiyorum %60 veya%70 sizce onun yerine ne...
  13. D

    1200-1900 tl arası kablosuz mouse önerir misiniz?

    Normalde atack Shark tam bir şey düşünüyordum at sağolun
Geri
Top