Merhabalar,
Üniversite personeliyim ve proje üzerinden bilgisayar alacağımız için malesef süreç çok uzadı ve daha önce açtığım başlıktaki pc'yi alamadım.
Şu anda sizlerin görüşlerine ihtiyacım var.
Bütçem 30.000 TL. Üstüne çıkma şansım yok. Masaüstü de alamam.
Sorum şudur; RTX 4050 (115 +...
Çok teşekkür ederim. Bunu izlemiştim ama referans alabilir miyiz bilememiştim.
O zaman Casper, Acer yerine tercih edilir diyoruz.
Peki, casper sitesinden +3000 farkla işlemci upgrade etmeye değer mi? Üzerindeki yeterli olur mu?
Bunu şimdiden garanti edemem. Casper hiç kullanmadım.
G870 kasa olarak ben de başarılı diye okudum. Tek soru işaretim hiçbir testini bulamadım bu bilgisayarın.
Isınma sorunu daha kaliteli termal macun ya da soğutucu ile halledilebilir mi?
Fiyat olarak alabilirim ama ısınma, driver ve bios güncelleme sorunu vs. var dedikleri için kafam karıştı. Servisin de pek ilgili olmadığı söyleniyor. Biliyorum her firmada bu sorunlar var ama casper da çok duydum.
Monster var bende de. Allah var pek sorun yaşamadım ama Casper'da çok fazla...
Merhabalar,
Bütçemin değişmesi nedeniyle -30k oldu şu anda :( - böyle bir başlık açma gereği duydum.
Akademisyenim ve sadece dizüstü pc alabilirim. Bütçem ise maksimum 30.000 TL'dir. Daha fazlasına çıkma imkanım yok.
İki bilgisayar arasında kaldım.
1. Casper Excalibur G870 - RTX4060 ekran...
Merhabalar,
Birkaç gündür bu konu üzerinde yoğun olarak düşünüyorum ve işin içinden çıkamadım. Sizlere de danışmak istedim.
Ben genel olarak oyun amaçlı kullanacağım bilgisayarı.
İki ekran kartında kaldım. RTX 3070ti mı yoksa RTX4060 mı?
Her ikisinin de, kendine göre avantajları var.
RTX...