Yeni pc ye geçtim ekran kartı driverlarını halletim anakart kaldı nasıl yapcağımıda bilmiyorum size zahmet bi yardım
Anakart: ASROCK A620M-HDV/M.2
İşlemci:Ryzen 5 8400F
Daha Furmark testlerini falan almadım
Hocam bu 6000 serisine fsr 4 gelince sizce kalitesi ile 7000 9000 serisindeki ile fazla fark olurmu?
1781684772
Şuan funmarkda 75 derece ama satıcının dediğine göre kart hiç açılmadığı için bakım yapılmamış hali
Hocam multi framgen boş iş ya 60 fps altı MFG açtığın zaman çok ms oluyor zaten 60 fps üstüde hikaye oyunlarında pek önemli değil.
1781684017
O yüzden 6900xt düşünüyorum dediğniz gibi
2.El Ryzen 5 5700x RX 6900xt li sistem mi? 32k Fiyatı var
Yoksa 40K ya 5060 ryzen 5 7500f ddr5 li sistem mi?
RX 6900XT mükemmel bir kart hatta FSR 4 de geleceği söyleniyor ama o sistemin ddr4 olması biraz kafamı yoruyor 5060 lı sistem ise hem ddr5 hem dlss 4 hemde de sıfır olması kafamı...
Sanırım dediğnizi yapacam biraz bakınırım sistemlere bulamazsam düzgün bişey 5060 lı sistem alırım
Hocam 2. el sisteme 40k vermek yerine 0 garantili sisteme 40k vermek daha cazip geliyor yinede sizde haklısınız 40k ya 2. elden sıfıra göre çok daha iyi sistem toplanır ama garantisi falan olmuyor
Hocam 40k ya ikinci el sistem almama taraftarıyım ya burda 3080 ti li sistemin 30k olması beni düşündürdü
4070 Li OEM paketler piyasaya çıkıyormu hocam