Makine bölümü öğrencisiyim öğrenim amaçlı crack swansoft kurdum fakat fanuc oim frezeyi açtığım zaman takımı x y z düzleminden sıfırına götüremiyorum handle aynı zamanda sıfır butonuna bastığım halde çalışmıyor fanuc oitde sıfıra gidiyor bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Arkadaşlar ikinci el sitem toplamayı düşünüyorum parçaları elden teslim alacağım hatalarım nelerdir veya tavsiyede bulunursanız sevinirim
ekran kartını elden 7000 TL'ye alabileceğimi söyledi satıcı diğer bileşenlerdede biraz pazarlık yaptımmı iyi bir fiayata toplıyabileceğimi düşünüyorum geri...
hocam redragon öneririm k530 pro k630 bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım arkadaşlarımdada var uzun zamandır kullanıyorlar hiç bir sorun çıkartmadı...
https://www.hepsiburada.com/nivea-beyaz-kil-maskesi-150-ml-2-li-pm-HBC00002ER9V9
hocam mükemmel bişey düzenli kullanımda sivilceyide azaltıyor ve cildi bebek gibi yapıyor kesinlikle öneririm