Merhaba manyetik klavye alacağım bütçem Max 2.5 k civari fps oyunlari oyniyorum genellikle sesinin güzel olması önemli aklımda şu üç klavye var hangisi alinabilir veya ne alabilirim...
merhaba son klavyem bozulduğu ıcın yenı klavye almak ıstıyorum butcem 3 k cıvarı fps oyunları oynadıgım ıcın manyetık olmasını ıstıyorum arkadaşımda w60 var onun sesi baya hoşuma gidiyor alıınabılır mı sızce veya ne almalıyım
Merhaba ben w60 ilk çıktığında almıştım ve 1-2 gün önce ayran döküldü ve bozuldu çok ucuz bi klavue değil şuan alıcak durumumda yok tamir ettirme ihtimalim varmı? Nereler eder tamir
Merhaba ben sistem kurdum ce klavye alicam bütçem 3k Max istediğim özellikler Max %75 olmasi 8k Hz olması ve siyah renginin olmasi aklimda fun 60 var iyi midir
merhaba ben cs den valoya geçtim ve skınlı hesap almak istiyorum bir hesabı beğendım hesabın her şeyını verıyor gerı çekilme ihtimalı yok gibi sizce ginede çekebilir mi
Hesabın kullanıcı adı ve şifresi
Hesaba kayıtlı e-posta adresi
Hesabın kurulum(ilk) maili
Hesabın doğum tarihi
Hesabın...