Birçoğumuzun favorisi nays kapanıyor.
Nays uygulaması 31 Temmuz 2026 tarihinde kapanıyor. Bankacılık işlemlerinize İşCep ya da Maximum Mobil üzerinden devam edebilirsiniz.
Detaylara göz atın mutlaka:
https://www.isbank.com.tr/nays
O para etmez, düz serisi daha iyi yakın zamana kadar np3 vardı bitti stoklar. Tekrar girerse ona bakabilirsin veya np4 falan bekle illaki np olsun istiyosan.
Np şart değilse ve batarya istiyorsan Poco X8 Pro Max bakabilirsin
Veya Poco F8 Pro
Olur öyle şeyler, sağlık olsun.
Eğer tek problemim "X" oyununda gibi bir kayıt tutmadıysanız, elinizdeki ekran görüntüsü ile KVKK ihlal ediliyor diyip mahkemeye başvurmayı deneyebilirsiniz. Tanıdık bir avukat varsa danışın. Test ediyor işte diyip geçiştirilecek bir şey değil, üstteki entrylere...
Tamam diyelim ki windows kurulu yolladın. İçerisinde verin olmaması lazım, hesaplarının, şifrelerinin kayıtlı olmaması, giriş yapılmamış olması lazım. Sizde de hata var.
"tamam işte test ediyorlar" diye bir şey yok, kendi testlerini kendileri yapmalı.
Kağıt üstünde doğru olabilir belki ama pratikte böyle olmaması lazım. Lineer olarak azalıp 0'a gelince ömrü bitmiyor çünkü, daha öncesinden bad sector vermeye veya bozulmaya başlıyor.
Ayrıca diskle ilgili yaygın bir şikayet de varmış sağlık düşüşüne dair.
Reddit'te şöyle bir yorum gördüm...