diririirriir123 isimli üyenin son içerikleri

  1. D

    Ben 11.Sinifim Matematik ve Fizikten Kaldım Sorumluluk Vermiyorum Dimi

    11. sınıfım matematik ve fizikten kaldım ama yıl sonu genel ortalamam 61 yani 50nin üstü olduğu için bu 2 dersin sorumluluğuna kalmıyorum dimi düz geçmiş oluyorum ortalamam 61 olduğu için doğru biliyorumdur umarım
Geri
Top