pivot olarak 2k olanı kullanmayı diğerini f80l kullanmayı düşünüyordum hocam sen ne düşünürsün yardımcı olabilir misin görseldeki 24 inç 27 daha gelmedi
2 monitörüm var 2 side pivot özellikli sizce birini pivot kullanayım mı ikisinede bundan mı alayım
https://www.amazon.com.tr/Amortis%C3%B6rl%C3%BC-Profosyonel-Monit%C3%B6r-Stand%C4%B1-Versiyon/dp/B0FR3PY696?ref_=ast_sto_dp...
https://www.hepsiburada.com/aoc-27-q27g4zr-2560-x-1440-fast-ips-240-hz-oyun-monitoru-0-3ms-tepki-suresi-p-HBCV00009YYIQR?magaza=Aptek hocam bunun için ne düşünürsün
4060ti 16gb
7500f
32gb ram var dostlar alabileğim en kaliteli sorun çıkarmayacak monitör önerilerinizi bekliyorum
24 inç veya 27 olabilir 24 olursa daha iyi olur tabi
yürürken etraf bulanılşaıyor uzak mesafeler çamur gibi 8x yaklaştırmada sanki bf 3 oynuyorum grafikler en yüksekte olmasına rağmen çöp çzöünürlüğü %150 yapıyorum bu sefer de fps droplar oluyor yardımcı olursanız sevinirim