geçen sene migros kampanyasında gözüm doyana kadar cornet yemiştim o kadar çok kötü bir deneyimdi ki şuan free olsa almam aklıma geldikçe midem bulanıyor
Rekabet ne kadar azalırsa tüketicinin aleyine olur bazı top markalar da piyasa kendilerinin elinde olduğu için hicbisey yapmadan bomboş cercop kartlari iteleyecekler böyle boyle. Mesela evga çok kaliteli marka idi bilesinlerine bayılıyordum. Halen PSU kullanırım, 10 seneyi geçti 2 bilgisayarin...
ilk paylaşıldığında telegram sayfasında görmüştüm, almadım ama tr halkını tanıyorsam buna bile çökerler demiştim ki öyle olmuş adam 10 tane almış klasik tr şaşırtmaz
sütün kilosu ortada geçen 7g sucuğu 1000 lira olarak paylaştılar. Bunu normalleştiren zihniyetler çok değişik gerçekten hastalık kapmak istiyorsanız asfalt yalamak gibi bişey