dynxphia isimli üyenin son içerikleri

  1. D

    Maksımum 3k Ya Manyetık Güzel Sesli Klavye Önerisi

    Eğer sadece yazı yazmak, günlük işler yapmak veya hikayeli oyunlar oynamak için bir klavye arıyorsan bu klavye sana biraz "fazla" veya kablosuz olmadığı için gereksiz gelebilir. Ancak Apex Legends, Rust, Valorant gibi milisaniyelerin ve akıcı takibin (tracking) hayati olduğu oyunları...
  2. D

    Maksımum 3k Ya Manyetık Güzel Sesli Klavye Önerisi

    https://www.amazon.com.tr/dp/B0FK2HBJK5?tag=akakcetr-21&linkCode=ogi&th=1&psc=1&tag=akakceprime-21&psc=1 bende bundan var sesi gayet güzel tabi kulaklık takınca duyulmuyo memnuunm driveri web driver 8k hz kablosuz özelliği olsa daha iyi olurmuş tabi 1781048645 içerisinde ekstra olarak kendi...
  3. D

    ❌İndirim Bitti! Ocypus Delta L36 Beyaz ARGB V2 360 Mm Sıvı Soğutucu 2350tl Dip Fiyat

    bendede 7800x3d var max 70 derece gördüm oyunlarda
  4. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    teşekkür ederim hocam
  5. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    Bende öyle düşündum pinlere baktım bir sıkıntı yok izde yok
  6. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    Rami aldım daha yeni geldi özellikler böyle expo da açtım bir sıkıntı yok tek kötü anlamdığım yani aldığım ramde emniyet kilidi açıktı yani kutu açılmıştı daha önce
  7. D

    ❌İndirim Bitti! G.Skıll Trident F5-6000j3636f16gx2-Tz5rk 32 GB 2 X 16 GB Ddr5 6999tl

    Gördükçe kahroluyorum kaçırdım diye
  8. D

    Kasa Fan Konumlandırmak Sıvı Soğutma Yeri

    Valla cuk olurmus ama sıvı soğutma yi oraya alsam diğer fanlar üstte kaldıgi için pek Siritmaz ama verimli olurmu orası meçhul
  9. D

    Kasa Fan Konumlandırmak Sıvı Soğutma Yeri

    Merhaba Alpha neon 7x kasası var sağ 3 fan reverse olmadığı için onları ters cevirdim ama biraz görüntüyü etkiliyo o fanlari yukarı alıp sıvı soğutmayi yana alsam sağ ve sol egzoz üst ve altida temiz hava yapsam sıcaklık açısından verimli olurmu
  10. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    WhatsApp hatlarından sordum hynix mis ürünün aciklamasindada Cl 30 6000mhz yaziyor
  11. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    Satıcı mali gonderiyomus ama iade konusunda sıkıntı cikariyo diye biryerde okumuştum am bir şey olursa thh diye bir şey var satarkenki sozlesmedede böyle bir madde bar şikayet edip hakkımızı alırız diye düşündüm ve ben aldım bakalım ne cikicak
  12. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    Hocam thaipon burner görseli için, kararsız kalmıştım ram için pekte bilgim yoktu o yüzden baya işime ysrsdi
  13. D

    ❌İndirim Bitti! Agi 16gb 6000mhz Cl30 Ddr5 Rgb Ram 9795tl

    Teşekkür ederim bilgiler icin
Geri
Top