Selamlar,
Maksimum 6500 tl'ye telefon arıyorum. Tercihen 90hz ekranı olmasını isterim. 6 GB ram'e sahip olursa gayet iyi olur fakat 4 gb da yeterli olabilir. Çok fazla oyun oynamıyorum. Kameraya önem veriyorum. Birkaç incelediğim telefonu da aşağıya listeliyorum. Düşünceleriniz ve önerileriniz...
Bilgisayarlar konusunda çok fazla bilgisi olan birisi değilim fakat öğrendiğim kadarıyla sonunda U bulunan işlemciler oyun oynamaya elverişli değilmiş. Bu konuda ne düşünüyorsun acaba ?