Ben de iade talep ettim talebim direkt olarak onlara ulaştığı anda para iadesine döndü.Ben onlara para iadesi değilde değişim yapmak istediğimi belirtince sadece o üründe geçerli indirim kuponu verdiler sadece kargo ücreti(prime oldugum halde 35 TL) ödedim ve değişim yapıldı.
Hocam başınıza gelen olay çok kötü öncelikle geçmiş olsun demek istiyorum. Amazon.com satıcısı dan aldığınızı söylemişsiniz mümkünse bunu kanıtlayabilecek uygulama üzerinden bir ss atabilir misiniz
2.diskin bağlantısını kes
Format at
Outlook hesabını bağla
1)EĞER PROBLEM DEVAM EDİYORSA:
Outlook hesabının şifresini değiştir ve şifreyi kaydetme kağıda yaz şifre yöneticin izleniyor olabilir.
2)EĞER DEVAM ETMİYORSA:
Bağlantısını kestiğimiz 2.Diski formatlıyosun sorun çözülüyor 👍🏿