efeyesilsu isimli üyenin son içerikleri

  1. efeyesilsu

    🔥İndirim MEMO FL08 Laptop Sogutucu 1.526,50 ₺

    Amd 7840hs işlemci 4060 ekran kartı var, ekstra bi ayar yapmadım ben. Ben laptopu kapatınca soğutucunun adaptörünü fişden çekmiyorum. Klavuzda çekilmesi gerektiği mi yazıyor? Bende hiç plastik kokusu olmadı bu arada.
  2. efeyesilsu

    🔥İndirim MEMO FL08 Laptop Sogutucu 1.526,50 ₺

    Ben de Acer Nitro 16 kullanıyorum. Cyberpunk normalde 76-77 derecelerde geziniyordu, fl08 ile 52 dereceye kadar düşürdüm, almadıysanız alın parasını çok hakediyor. Bende yalıtım malzemesi var içine yalıtım yapmayı düşünüyorum sesi bi nebze keser gibi.
  3. efeyesilsu

    Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

    O kısmı tam zıt takmam gerekiyor o zaman. Oturmayan bölge o yüzden mi olmadı acaba?
  4. efeyesilsu

    Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

    https://www.hepsiburada.com/nb-north-bayou-nb-f80-17-32-inch-monitor-tutucu-kol-2-9kg-amortisorlu-vesa-monitor-standi-2026-versiyon-p-HBCV0000BMGQH4?magaza=Bizbiz-e&url_src=and-product-detail Bunu aldım ama bana da görseldeki gibi gelmedi. Nedense farklı benimki
  5. efeyesilsu

    Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

    Masayı delmek durumunda kaldım çünkü arka taraf kapalı olduğu için diğer yöntemi yapamıyordum ama masanın normalde üst standı var resmini atarım. Onu önceden sökmüştüm ve o parçayı masanın devamı olarak monte ettirdim böylece alan açılmış oldu. Evet hocam teşekkür ederim sonradan fark ettim 😀
  6. efeyesilsu

    Çözüldü✓ Nb F80 Kurulum Sıkıntısı Yaşıyorum

    NB F80 aldım ve monitör montajını da yaptım fakat masada problem yaşıyorum. Bilgisayar masam enlem olarak dar olduğu için ekrana çok yakın olmak zorunda kalıyorum ama baya yakın yani.
  7. efeyesilsu

    19 Haziran'da Bime Dji Neo Geliyor

    Kumandası yok, menzili az değil mi?
  8. efeyesilsu

    🔥İndirim Samsung Odyssey G5 27" 1 Ms 2k Pivot 180 Hz 🔥 6.999₺

    Henüz kurma fırsatım olmadı, pazartesi kuracağım. Görüşlerimi paylaşmayı düşünüyorum forumda.
  9. efeyesilsu

    🔥İndirim Samsung Odyssey G5 27" 1 Ms 2k Pivot 180 Hz 🔥 6.999₺

    Aoc almıştım ya bu da iyi gibi
  10. efeyesilsu

    🔥İndirim 7.999 TL 27 İnç 240hz 0.5ms 2k İps Gameraider

    Hangi model monitör kullanmaktasınız?
  11. efeyesilsu

    🔥İndirim 7.999 TL 27 İnç 240hz 0.5ms 2k İps Gameraider

    Görüntü olarak hangisi daha canlıdır?
  12. efeyesilsu

    🔥İndirim 7.999 TL 27 İnç 240hz 0.5ms 2k İps Gameraider

    AOC Q27G42XNE ye göre mantıklı seçim olur mu?
  13. efeyesilsu

    Laptopta 1x16 / 1x8gb Ram Sorun Olur Mu?

    Acer Nitro 16 laptoba indirime girdiği için 8gb ram aldım bugün. Halihazırda 16gb ram vardı, ikisinin de mhz değeri aynı. 2700tl ye düştüğü için aldım yoksa almazdım ama uyum konusunda problem olur mu, performans konusunda artış yaşanır mı? İkisinin çipi farklı galiba o yönden sıkıntı olacağını...
Geri
Top