arkadaslar gecen gun ternal macun surerken macun islemcinin arka pimlerine yapisti ve cikmiyor elimde izopropil alkol yok anakarta cpu isigi kirmizi yaniyor ne yapabilirim
hdmi kablsounu cikarmistim termal macun icin sonra geri takinca standby mode diyor ve ekran gidiyor ac kapa yapinca yine standby mode diyo ve siyah ekranda kaliyo nasil cozebiliriim
arkadaslar 2 hafta once filan paycelle nitro basic almadım suan param olmasına ragmen düz nitro alamıyorum paycelli aradım cart curt konustular akbank troy kartım var ama oda gecersiz discordta napabilirim