EgemeN1030 isimli üyenin son içerikleri

  1. E

    Ön Çapraz Bağ'ım Koptu Msü ye gitmek için ne yapmalıyım Bu İşin Oluru Varmıdır.

    Ön Çapraz Bağım Şuanda Yırtık/kopuk zaten Bunu Ortopedi Doktoru Söyledi Ameliyatı olucaksam gelişim sürecim bittiğinde yani 18 yaşımda olmamı tavsiye etti
  2. E

    Ön Çapraz Bağ'ım Koptu Msü ye gitmek için ne yapmalıyım Bu İşin Oluru Varmıdır.

    Yanıtın İçin Teşekkür ederim Ameliyat izi hiç sıkıntı değil çözerim ben ama Şuan Ön Çapraz Bağım kopuk Ameliyat olmam gerekiyormu Olursam Msü Katılalbilirmiyim ?
  3. E

    Ön Çapraz Bağ'ım Koptu Msü ye gitmek için ne yapmalıyım Bu İşin Oluru Varmıdır.

    14 yaşımda Maçta Ön Çapraz Bağım koptu 1 yıl geçti 15 yaşımdayım Şuan Kopmadan önceki Fiziksel durumumdan bir farkım yok Durumum çok iyi Parkur dan tam puan alabilirim Msü Ameliyat olsam bile gidebiliyormuyum Hadi gitmem imkansız diyelim Pmyo Gidebilirmiyim Şuanda ön çapraz bağım kopuk ama...
Geri
Top