Ön Çapraz Bağım Şuanda Yırtık/kopuk zaten Bunu Ortopedi Doktoru Söyledi Ameliyatı olucaksam gelişim sürecim bittiğinde yani 18 yaşımda olmamı tavsiye etti
Yanıtın İçin Teşekkür ederim Ameliyat izi hiç sıkıntı değil çözerim ben ama Şuan Ön Çapraz Bağım kopuk Ameliyat olmam gerekiyormu Olursam Msü Katılalbilirmiyim ?
14 yaşımda Maçta Ön Çapraz Bağım koptu 1 yıl geçti 15 yaşımdayım
Şuan Kopmadan önceki Fiziksel durumumdan bir farkım yok Durumum çok iyi Parkur dan tam puan alabilirim
Msü Ameliyat olsam bile gidebiliyormuyum Hadi gitmem imkansız diyelim Pmyo Gidebilirmiyim
Şuanda ön çapraz bağım kopuk ama...