Bu seriyi oynamak istiyordum zaten ben de senin gibi eskileri oynamıştım. Ben alıcam. Zaten cod un yeni mw serilerinin hepsi iyi diye biliyorum eskiler gibi.
Ben de 5070 alıp 4k oled almayı düşünüyordum. İyi ki de bütçe arttırıp 5070 ti almışım diyorum. Çünkü 15.500 mb vram kullanımı gördüm 4k da iken. 2k alsan daha kafi
1782379957
Ama eğer 4k oled istersen ben şansımı xg32ucds den yana kullandım. Şuan aşırı beğenerek kullanıyorum.
Arkadaşlar ben 1550 TL den aldım şimdi. Tekrar açtığımda 1839.20 tl gözüküyor. Alacak varsa bir bakım derim. Almak istiyordum 2200 civarındaydı bu fiyatlara görünce aldım direkt.
https://amzn.eu/d/0duAkGOO
Arkadaşlar klavyem bozuldu. Bu tür klavye bakıyorum bu alınır mı? Her şeyim asus diye düşünüyorum ama bu tarz güzel bir klavye varsa onu da alabilirim. Bir de bunun bilek desteği kumaşlı mı?
zaten ben onlara para vermemek için 5700x aldım. adam akıllı fiyat koymuyorlar bir de onlara para kazandırmak istemedim bende. ben 4k da kullanıyorum en fazla rdr2 de %60 seviyelerinde gördüm. geri kalan oyunlarda o kadar yüksek değildi.
Bende 2060 r3 3300x sistem vardı. Yaklaşık 5 yıldır falan kullanıyordum. Bir kaç ay içinde pc yi parça parça upgrade yaparak tamamladım. Anakartım tuf b450m pro vardı. Değiştirmek istemedim. Şimdi am5 e geçsem ramlar falan baya tutacağı için anakartı ellemedim. Şuanda sistemde 5070 ti ve r7...
yine olur yanma sorunu ama eskiden 10/1 oluyorsa artık 100/1, 500/1 oluyordur. Artık her yerde oled kullanılıyor. Mesela ips telefon çıkmıyor artık. Hepsi oled. Televizyonlarda da kullanılıyor. Bu sorunları çok araştırdım. Kendi monitörümü almadan önce. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Benimki rog...