Merhaba herkese bugün yeni pc kurdum ilk defa kurdum bios güncellemesini yapamadım falashı görüyor ama içindekini görmüyordu Windowsu yükledim ekran kartı driverini yükledim oynayacağım oyunları falan yükledim biostan ram ayarı yaptım 3200 mhz ye çıkarttım başka yapmam gereken önemli bişe var mı
İşlemcim i3 12100f ekran kartım daha gelmedi kasam hazır monitörde var test etmek istiyorum ama görüntü alamıyorum leptoba falan bağlasam görüntü alır mıyım yoksa ekran kartı şart mı
Kasayı topluyorum çalışmıyor söküp uzay sistem yaptım çalıştı tekrar kasaya yerleştirdim çalışmadı şimdi yine aöktüm uzay yaptım çalıştı hangi kabloyu takınca kısa devre yapıyor onu anliyim dedim kasanın fanlarını hepsini birbirine taktım 4 pinli kasadaki soketi takımca çalışmıyor fanları büyük...