işlemci daha ucuz burada https://www.pazarama.com/amd-ryzen-7-7800x3d-42-ghz-am5-96-mb-cache-120-w-islemci-tray-kutusuzfansiz-p-5054444534145?magaza=magic-teknoloji&v=1.74.6
Teşekkürler ama 9070xt daha pahalı diye biliyorum bide dlss falan girince iş içine ne bileyim ayrıca edit işleriyle uğraşıyorum
Teşekkürler ama benim için birazda görünüş önemli aslında fanlar biraz kötü gözüküyor bence
evet çift kanal daha iyi olarak duydum teşekkürler