emirhankiziloglu isimli üyenin son içerikleri

  1. emirhankiziloglu

    🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

    kimse yazmamış. pulse modelinde 2x dp 2x hdmi var. 3 monitör kullanan ve hdmi yerine DP kullanan kişilere uygun değil bence. ayrıca çok talep gördüğü için coilwhinelılar değişim iadeyle geri gidiyor. satıcılar çakallık yapıp satabiliyorlar. amazon harici pulse almayın derim. iade şansınız olsun...
  2. emirhankiziloglu

    Yardım 5070 Ti Bu Fiyata Değer mi?

    Gigabyte önermem bi de. Termal macun kullanıyorlar kartta. Pump out olma riski oluşuyor zamanla. hoş değil.
  3. emirhankiziloglu

    Yardım 5070 Ti Bu Fiyata Değer mi?

    Ben colorful battle ax almayı düşünüyorum. pc hocasıyla konuşma şansım oldu. ekran kartı fiyatlarındaki artışı konuştuk. firmalarla konuşmaya başlamışlar. stok ve fiyatlar konusunda fırsat yaratmaya çalışıyorlarmış. biraz bekleyeceğim açıkçası. galax gibi çoğu iyi modellerin stoğu yok...
  4. emirhankiziloglu

    ❌İndirim Bitti! Havit 120mm Rgb 1800 Rpm Fan 299tl🔥

    bunlardan aldım gerçekten iyi görünüyor. kule tipi phantom spirit fanlarım var. performansı iyi. bunlar da iyidir umarım. yolda yarın elime ulaşınca test edip paylaşırım tecrübemi
  5. emirhankiziloglu

    9800x3d Besleyecek En Ucuz Anakart?

    ben yapıyorum bir problem yaşamadım. ama asus ve msi dışındaki biosları beğenmiyorum ben de
  6. emirhankiziloglu

    9800x3d Besleyecek En Ucuz Anakart?

    Sapphire Pulse B850M Wi-Fi https://www.akakce.com/anakart/en-ucuz-sapphire-pulse-b850m-wi-fi-amd-am5-ddr5-micro-atx-fiyati,1375659784.html bu da bi seçenek
  7. emirhankiziloglu

    9070xt İçin İşlemci ve Monitör Önerisi

    hocam 9070xt de kalın. işlemci dursun şimdilik idare edersiniz. 6 veya 9 taksit 7800x3d kovalayın.
  8. emirhankiziloglu

    Hangi Ekran Kartı Daha İyi Bu İkisinden?

    coilwhine çıktı mı?
  9. emirhankiziloglu

    Hangi Ekran Kartını Almalıyım

    coil whine denk geldi mi hocam. ben değişimle birlikte 2 kart tecrübe ettim ikisi de coil whinelı çıktı
  10. emirhankiziloglu

    ❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

    Evet, coil whine olmayan 200W+ kart var ama satın almadan önce bunu bilmenin garantisi yok. Coil whine konusunda marka değil, piyango oynuyoruz resmen. Ha ne yapılmalı? Mesela biraz araştırınca sapphire tarafı popüler olduğu için çok sattı. Kalan stokların çoğu coil whinelı iade edilmiş/değişim...
  11. emirhankiziloglu

    ❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

    araştırmayla bitmiyor ki. şu an piyasadaki 9070xtleri alıp denemeden tavsiye vermen doğru değil onu demek istiyorum. hepsi kağıt üstünde iyi görünüyor ama iyi araştırma yapınca kartların performansından ziyade coilwhine durumu, fan sesi, sıcaklığı, fiyatına göre malzeme kalitesi çok fazla fark...
  12. emirhankiziloglu

    ❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

    e hep böyle oluyor işte. her 5070ti konusunda biri çıkıp geliyor diyor ki 9070xt al geç.
  13. emirhankiziloglu

    ❌İndirim Bitti! Zotac Geforce RTX 5070 Tı 45.268tl

    hangisini önerirsin?
  14. emirhankiziloglu

    12000tl Anakart Önerisi

    https://forum.donanimarsivi.com/konu/b650-b850-x870-anakart-alacaklarin-dikkatine.1236937/ bu konuda detaylı konuştuğumuz konu da burası 1781947558 https://www.akakce.com/anakart/en-ucuz-gigabyte-x870-aorus-elite-wi-fi-amd-am5-ddr5-atx-fiyati,778720647.html...
  15. emirhankiziloglu

    12000tl Anakart Önerisi

    İşlemciniz neydi hocam? 1781947176 Bütçeyi zorlayıp tomahawk max wifi almanızı öneririm. şu an 14k-15k dolaylarında. indirim bekleyebilirsiniz.
Geri
Top