Merhaba arkadaşlar daha şimdi elime gelen monitörümde 1 tane ölü piksel çıktı ve tam orta tarafta 1 piksel için tekrardan kargo ile uğraşasım yok, sizden merak ettiğim şey sonrasında bu piksel sayıları 1 taneden sonra artıyormu geleceğe yönelik zarar mı ekrana bu 1 ölü piksel, bunu merak ettim
https://www.incehesap.com/aoc-24g4x-23-8-180hz-0-5ms-ips-full-hd-gaming-monitor-fiyati-72176/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw1qO0BhDwARIsANfnkv93lEfFl2fLIdWnMNxICADJDuJQFoOrfsGLuFx99TlWKThJwRrBjYEaAmZVEALw_wcB
bu monitörü laptopa bağlıyacağım arkadaşlar ama hdmi olarak kullansam dp ile arasında...
Merhaba beyler, kendimd monitör almak istiyorum laptop kullanıcısıyım ve msi katana15 e sahibim iki monitör arasında kararsız kaldım, biri MsiG24C4 diğeri Msi G255F. Fikirlerinizi merak ediyorum. Saygılarla
1. Monitör...