benim açımdan pek farkı yok ama yaptığın işe göre değişir bende asus rog g16 var 4050 ama aşırı fark hissetmiyorum ve darboğaz ihtimallerini göz önünde bulundur siteler var darboğaz yüzdesi gösteren onlara bak
bende aynı modelin 4050 olanını aldım hava çıkışları yanlardan olduğu için havayı altaraftan içine çekiyo bu yüzden yükseltme almak şart oluyo biraz ips panel olduğu için glow ve ışık sızması olabiliyo ufak bi ışık sızması var bende zaten garanti ışık sızmasında panel değişimi yapıyo sorun...