hiç umut yok mu RAM takviyesinde. İşlemci çok eski olduğu için karşılayamaz diyorsanız tamam fakat verdiğiniz paraya değmez diyorsanız ayrı hocam, eğer işlemci eski karşılayamaz diyorsanız performans artışı hiç mi olmaz 16 GB RAM de
hiç faydası olmazmı hocam şuan en düşük ayarlarda valorantta 60-70 fps alıyorum ama sık sık drop yiyorum. RAM yükseltmesi ile 100 civarına çıkaramaz mıyım ?