saçın zaten iyi bence önü dağanık güzel duruyo ama sadece ön yine böyle uzun kalsın ama bi tıkçık daha kısa kestir çünkü üst taraf özgürlüğünü ilan etmiş saçın mükemel bence
x le arasında resmen hiç fark yok hemde bu 60 w olduğu için az ısınıyo daha mantıklı -30 uv verdim hem fps oyunlarında 50 derece hem 7700x ten %5 daha performanslı
zaten kimse esnaf ta yaptığı stajdan memun değil amele niyetine kulanıyolar kimsede memun kalşmicak resmi yerlere büyük şirketlere başvuru yap ben mercedeste yapıyom sende kendi gölümünle ilgili bul 15 kişiyiz 2 kişi resmi yerdeyiz diğer 13 tanesi sürünüyo
Fİkirleriniz için teşekürer öncelikle çinden baya bi soğudum arkadalım srk 450 aldı 6 ayda motorun şasesi paslandı ve garajda olmasına rağmen ve üstüne kaç kez yolda bırakmış ve internetede bir sürü kronik sıkıntısı var 450 verip 450 cc olcak diye dandik bi motor almak istemiyorum üstüne çocuk...