EREN PC isimli üyenin son içerikleri

  1. E

    Tyt Çok Zordu Batırdır Herhalde

    la nasıl zordu hiç çaışmadım yinede yaptımn
  2. E

    Ağlama Duygumu Kaybettim

    böşver bende 5 yıldır ağlamadım çok büyük bi olay yaşayınca artık çoğu duyguya ağlayamıyorum arkadaşlarım duygusuz diyo ama içerden yaşıyoruz
  3. E

    🔥İndirim Protein Ocean Creatine Cool Lime Aromalı 120gr 152tl

    [H3 id='Ocean+P+zaten+bide+kalplayo']Ocean ÇÖP zaten bide kalıplaşıyo [/H3]
  4. E

    Saçım İçin Ürün Önerisi ve Model Önerisi

    saçın zaten iyi bence önü dağanık güzel duruyo ama sadece ön yine böyle uzun kalsın ama bi tıkçık daha kısa kestir çünkü üst taraf özgürlüğünü ilan etmiş saçın mükemel bence
  5. E

    Spora Yeni Başlayacağım Salon Önerileri

    Sen kendi konumuna göre araştır en yüksek puanlıya git işte mac fit güzel ama yerden yere kalabalık olabilir araştır bide kilo al mümküm olduğunca
  6. E

    Harcama Yapmayı Durduramıyorum

    ayıptır sorması nabıyon ve ne kadar kazanıyon
  7. E

    Konsere Gideceğim Sorum Var

    ozaman 17 sin tamamen ordaki görevlinin insafı istemese almaz
  8. E

    Konsere Gideceğim Sorum Var

    tam 18 olduysan tamam
  9. E

    Konuştuğum Kız Problemlimi?

    18 gün bekle sonuç olarak önemli olabilir ama 18 gün sonra bi bahanesi varsa ayrır
  10. E

    🔥İndirim 8600 TL AMD Ryzen 7 7700 Tray

    x le arasında resmen hiç fark yok hemde bu 60 w olduğu için az ısınıyo daha mantıklı -30 uv verdim hem fps oyunlarında 50 derece hem 7700x ten %5 daha performanslı
  11. E

    Aşık Olmak Haram mı Bize

    yaş kaçç
  12. E

    Staj Yeri Nasıl Bulabilirim

    zaten kimse esnaf ta yaptığı stajdan memun değil amele niyetine kulanıyolar kimsede memun kalşmicak resmi yerlere büyük şirketlere başvuru yap ben mercedeste yapıyom sende kendi gölümünle ilgili bul 15 kişiyiz 2 kişi resmi yerdeyiz diğer 13 tanesi sürünüyo
  13. E

    R25 Almayı Düşünüyom Fikrimi Değiştirecek Varmı

    Bu aslında fena fikir değil düşüncem ama 600 bana fazla gele bilir bi süre r25 sürsem alışsam sonra değerinde satsamda iyi olabilir
  14. E

    İki Ayrı İş Fikrim Var

    girişimci olarak çok kötü fikirler elinde çok büyük bi sermaye olması laazım yoksa bi işe yaramaz
  15. E

    R25 Almayı Düşünüyom Fikrimi Değiştirecek Varmı

    Fİkirleriniz için teşekürer öncelikle çinden baya bi soğudum arkadalım srk 450 aldı 6 ayda motorun şasesi paslandı ve garajda olmasına rağmen ve üstüne kaç kez yolda bırakmış ve internetede bir sürü kronik sıkıntısı var 450 verip 450 cc olcak diye dandik bi motor almak istemiyorum üstüne çocuk...
Geri
Top