est76 isimli üyenin son içerikleri

  1. E

    Youtubeda Gezerken Redx Diye Bişey Buldum Steame Bedava Oyun Ekliyormuş

    boyle seylerle ugrasma taklaya gelme sonra istedigin oyun varsa patlat torrenti keyfine bak
  2. E

    Yan Monitör Olarak Hangisi Daha İyidir?

    fazeonun 165 hz monitoru 3500 civarina satiliyodu ona bakabilirsin maks 600 700 daha verip 165 hz almak daha mantikli bence 1782490479 https://www.akakce.com/monitor/en-ucuz-ktc-h25t7-24-5-3-ms-full-hd-ips-180-hz-fiyati,833559360.html
  3. E

    Steam Bakiyesi Fc 26

    1 gunu buluyo bazen benim
  4. E

    2026 Yılında Ddr3 Sistem Toplanır mı ?

    idarelik 1 sene falan kullanicam diyorsan para yoksa olabilir onun disinda hayatımda duydugum en sacma fikir full paket at arabası mi yoksa bos egeami tarzı bir soru
  5. E

    Yurt Dışı Ürünleri Neden By Kadar Kazık Fiyata Satılıyor?

    turkiyede cok az oldugu icin normal
  6. E

    ❌İndirim Bitti! Amazon 1500/300 Genel Kod

    bildiginiz hepsiburada kuponu varmi ya
  7. E

    🔥İndirim Amazon Pepsi Zero Sugar Kola Pet 4x 1l 149.90 TL 🔥

    hala pahali abi 100 tlden fazlasini haketmiyor benim icin
  8. E

    Bilgisayardan Ses Gelmiyor

    boyle biseymi
  9. E

    Öneri Sizce İade mi Etmeliyim

    bugun eline ulastiysa direk iade edebiliyosundur zaten bahaneye gerek yok keyfi iade yapabilirsin
  10. E

    Hangi Monitörü Almalıyım

    ktcyi al bende fazeounun pivot olmayan hali var memnumum fena degil ama ktc daha iyi biri 200 hz biri 165 ktcnin ekranida daha buyuk
  11. E

    Yardım Starbucks'dan Hisse Alınır mı?

    her gun kahve alıyor olsan yılda 1500 dolar yapar 25 yılda bir tane egea alabilirsin starbucksun cokta yukselecegini dusunmuyorum belli olmaz tabi kim bilir
  12. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    2 alttaki mesajida okusaydiniz onuda yazdım aslinda
  13. E

    Yardım 2.El 9060xt 16gb Alınmalı Yoksa Sıfır mı ?

    16 binden fazla verme hadi cok temiz olsun maks 17 bide test ederek elden alman daha iyi olur fan sayisida cok farketmez 9060da hangisi hosuna giderse daha uygunsa onu al
  14. E

    2. El Ürün Alırken Risk Alıyor Musunuz?

    hocam ben her zaman gormeden denemeden almama taraftariyim ha bazi urunler vardir hata cikarma ihtimali dusuktur calisirken bi video istersin alirsin ama onun disinda taklaya gelme ihtimali cok yuksek
Geri
Top