Ekranına aldanıp tercih etmeyi düşünenler varsa uzak dursun derim. İkinci ekran olarak algılıyor ancak açtığınız her uygulamayı sık sık doğrudan ona taşıyarak mouse oraya atıyor. Yazılım desteği oldukça yetersiz ve çok sayıda yazılımsal sorun bulunuyor. Birkaç aydır kullanıyorum fakat şimdiye...
Bu haliyle hiçbir laptopa sığmaz. Ancak blok çok kolay bir şekilde sökülebiliyor, garanti etiketi falan da yok. Açarken fiziki bir zarar vermezseniz olası bir garanti durumunda olduğu gibi takıp gönderirsiniz.
Web sitelerinde 10k'dan listelenmiş aynı üründe varmış. Bilinçli yapıldığı aşikâr gibi, umarım sorunsuz iade edersiniz.
https://www.guvenliticaret.net/urun/iromx-16gb-4800mhz-ddr5-notebook-ram