RX 6650xt i312100f hazır sistem kullanıyorum Drop ve Wattman hatası alıyorum
uncharted 4 oynuyorum bıraz oynuyorum tak gıdıyor
çözümü bilen var mı
ekran kartı 72-73 , işlemci 80 derece civarı oluyor
çok anı fps dusulerı oluyor drop seklınde takılıp duzelıyor
google one var ona yedekleyebilirim değil mi orda 100gb aylık 10 tl
1724841945
hocam ölümlü dünya şimdi almazsam muhtemelen bıdaha alamam gıbı hiç değilse verdiğim para değer kaybetmeyecek samsunga gore diye düşünüyorum
hocam ben kullanmak için alıyorum direk zaten ne için alınır fenomen felan değilim fotograf için felan da kullanırım ama daha çok heves için
1724840895
neden ki alışması mı zor apk vs felan kullanmıyorum zaten
çok pahalı ama satarken de samsung gıbı aşırı fıyat dusmesı olmuyor avantajı o bırazda ekonomıden dusunuyorum sımdı almazsam bırkac ay sonra hıc alamam
S23 Kullanıyorum(daha birkaç aylık) gayet memnunum ama bi 15 pro naturel tıtanyum alma hevesım var bayadır eylulde 16 serisi tanıtılcak, iphone yeni seri çıkınca yanlış hatırlamıyorsam %10 indirim veriyor ya 15 pro da düşme olur mu şuan 68k felan 128 liği
ona göre almayı düşünüyorum tavsiye eder...