Israrcı olduğum doğru tüketici olarak haklı olduğum bir durumda sorunun düzgün bir neticeye vardırılması için tabii ki ısrarcı olacağım. Şımarık bir...
adamlardan geri dönüş daha gelmemiş "iade almayacağız değişim yapmayacağız" diyende yok hemen thh ye başvurcam diye havalara girmene düşünmene gerek yok...
Genelde firmalar 2 ölü piksele değişim yapmıyoruz, 3 ölü piksele değişim yapmıyoruz tarzı konuştuğundan dolayı ''eğer değişim yapmıyoruz gibi bir cevap...
Teslim edilen ilk monitör şu halde gelince, ikincisinde de yan yana iki adet ölü piksel çıkınca doğal olarak bir ön yargı oluşuyor maalesef.
Tamamdır...
Sadece benim başıma geliyor demedim, öyle bir şey yazımda göremiyorum? Ayrıca biri anlarım, ikiyi de anlarım ancak beş defa aynı satıcıdan ölü pikselli...
Bende sana bu işin kanununu, yolunu, yordamını söylüyorum. Kabul edilemez olan iki kere ayıplı ürün gönderilip değişim yapmamak olur anlatmak istediğimi...
İki hafta önce İncehesap'tan aldığım monitörün panelinde sorun mevcuttu. Değişim için monitörü İncehesap'a gönderdim ve değişim onaylandı, tarafıma yeni...
https://www.technopat.net/sosyal/konu/incehesap-bozuk-monitoer-degisiminde-suerec-nasil-isliyor.3969901/
İncehesap'tan alışveriş yaparken iki kere düşünün...