vd4 demiyorum hocam pxn v10 ultra 180 euroya geliyor moza r3 ise tax free ile 250 euroya geliyor hocam 2 side manyetik güzel direksiyon setleri bence pxn in driveri daha kötü ama
hocam kutusuundan cıkarıp getiririm onda sıkıntı yok bide ödedigin vergiyi alabiliyosun yüzde 10 180 euroya düşüyo bide moza r3 de vergi indirimiyle beraber 230 euroya düşüyo
https://www.rampage.com.tr/products/force-v995-pc-el-vitesi-gaming-oyun-direksiyonu?srsltid=AfmBOood4XqmPJN8Afuc0JHi7rCLnhEhHuhCm6ECTb_husXVbgCX4xXM arkadaşlar rampage force v995 neden çok ucuz alınır mı? iyi bişeye benziyo
anneme a36 telefon almışdık vatandan çalışan dedi ekran koruyucu koyalımmı olur dedim 600 tl idi sonra telefona baktıgımde ekran koruyucusu böyle plastik cam değildi tırnagınla az zorlayınca yırtılıyo
koruyucu yerinden kayıyo köşeleri hemen hava baloncugu kaçıyo kazık mı yedik
arkadaşlar yakın zamanda rx 9060 xt alacaktım 21 bine ama yakın zamanda rx 9070 xt 23 bine düşmüş konu açmışlar ben görmedim yakın zamanda böyle indirim yaparlarmı teşekkürler
hocam bendede aynı işlemci var r5 5600 ben bu kule tipi sogutucuyu aldım thermalright.com/product/assassin-x-120-r-digital-black/ 42 dereceyi geçmiyor ne olursa olsun oyunlarda