fırfır isimli üyenin son içerikleri

  1. F

    Gta 5 Online Yim Menü Güvenlirmi

    gta 5 onlineda para ve seviye hilesi için yim menü indircem githubdan ama virüs varmıdır bilmiyorum kararsız kaldım o yüzden
  2. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    tamamdır hocam teşekkürler iyi günler dilerim
  3. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    vd4 demiyorum hocam pxn v10 ultra 180 euroya geliyor moza r3 ise tax free ile 250 euroya geliyor hocam 2 side manyetik güzel direksiyon setleri bence pxn in driveri daha kötü ama
  4. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    50 euro fark var arada 50 euro daha verip r3 mü almak lazım sen neyi tercih edersin 1782121972 :D
  5. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    hocam kutusuundan cıkarıp getiririm onda sıkıntı yok bide ödedigin vergiyi alabiliyosun yüzde 10 180 euroya düşüyo bide moza r3 de vergi indirimiyle beraber 230 euroya düşüyo
  6. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    tamamdır iyi direksiyon dimi 1782121600 yakın zamanda almanyaya gideceğim 200 euroymuş fiyatıda iyi oldu
  7. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    bide vites var yanında 12 bine çok ucuz bence 1782121456 hocam ben pxn v10 ultra yada pro almayı düşünüyodum moza r3 vs de düşünoyrum
  8. F

    Çözüldü✓ Bu Direksiyon Seti Neden Çok Ucuz

    https://www.rampage.com.tr/products/force-v995-pc-el-vitesi-gaming-oyun-direksiyonu?srsltid=AfmBOood4XqmPJN8Afuc0JHi7rCLnhEhHuhCm6ECTb_husXVbgCX4xXM arkadaşlar rampage force v995 neden çok ucuz alınır mı? iyi bişeye benziyo
  9. F

    Vatandaki Ekran Koruyucular Kalitesizmi?

    :/
  10. F

    Vatandaki Ekran Koruyucular Kalitesizmi?

    anneme a36 telefon almışdık vatandan çalışan dedi ekran koruyucu koyalımmı olur dedim 600 tl idi sonra telefona baktıgımde ekran koruyucusu böyle plastik cam değildi tırnagınla az zorlayınca yırtılıyo koruyucu yerinden kayıyo köşeleri hemen hava baloncugu kaçıyo kazık mı yedik
  11. F

    Klima Önerisi Lazım.

    teşekkürler
  12. F

    Klima Önerisi Lazım.

    3+1 130 metre karelik bi ev için güzel bi klima arıyorum nem alan sıcak soğuk modları olan 65 bin tl bütçem var
  13. F

    Ekran Kartı İndirim.

    arkadaşlar yakın zamanda rx 9060 xt alacaktım 21 bine ama yakın zamanda rx 9070 xt 23 bine düşmüş konu açmışlar ben görmedim yakın zamanda böyle indirim yaparlarmı teşekkürler
  14. F

    Çözüldü✓ İşlemci Sıcaklığı ile Alakalı Problem Yaşıyorum

    hocam bendede aynı işlemci var r5 5600 ben bu kule tipi sogutucuyu aldım thermalright.com/product/assassin-x-120-r-digital-black/ 42 dereceyi geçmiyor ne olursa olsun oyunlarda
Geri
Top