BÜTÇEM BU CİVARLARDA 850W ARIYORUM ENERMAX MODELİ BULDUM ARAŞTIRDIM BAYA EN AZ SES YAPAN OYMUŞ GÖRSELDE DİĞER MODELLEREDE BAKTIM EN AZ SES YAPAN BU MODEL BAŞKA ÖNERİSİ OLAN VARSA PAYLAŞABİLİR KESİN BEYAZ ŞART SESSİZ OLURSA DAHA İYİ OLUR BİRDE JAPON KAPASİTÖR OLURSA KALİTELİ OLUR
Sağdaki benim olan orijinal mi bilmiyorum bazı yerlerde pahalıya satıyorlar Media markt'tan falan aldıklarını söylüyorlar sağdaki de orijinal diye bir kullanıcının bir forumda paylaştığı görsel ben arada kaldım yardım edebilirseniz iyi olur bilgisi olan varsa
Arkadaşlar elimde i5 12400 f 460 ti 16 GB 650 watt 80 plus psu ddr4 bir sistem var sistemi ddr5'e geçmek istiyorum fakat hangi parçalar gerekiyor ayrıca sistemde işlemci ve ekran kartı yeterli olacak mıdır yardım ederseniz sevinirim
Merhaba hocam sistemimi Yeni direk BIOS kurulu bir şekilde geldi acaba windows'tan kaynaklı mı bana bir sürü şey diyen oldu monitör kablolarını değiş ekran kartı yazılımından falan diyen var ama ekran kartı olmadığını biliyorum
Arkadaşlar bilgisayarım yeni ama ekran fotodaki gibi beyaz bir şey gelip hemen yok oluyor bunu 30 saniyede bir yapıp duruyor sorun ekran kartında değil ekran kartını zaten yükseltecektim yükselttim fakat yine de olmadı sonra monitör kablosunda diyen de oldu fakat monitör kablosunu da değiştim...
Merhaba hocam bi soru soracağım bende bu karttan alacağım fakat iyi diyen var kötü diyen var çok az kullanılmış 14.000 TL'ye alacağım furmarkta 71 dereceyi görüyor normal midir
Hepsiburada'dan aldım monitörü ışık sızması vardı fazlaca değişim talep ettim daha sonra yeni gelende de böyle oldu ışık sızması çok olduğu için iade et diyen var kullan diyen var sıkıntı yaratmayacağını ben de biliyorum ama bu kadar fazla olması sizce ne yapmalıyım 2. olan foto ilk gelen monitör