Aklıma gelmişken, ecnebilerin bir lafı var: kötü ürün yoktur, kötü fiyatlandırma vardır. Bugün iki firma aynı performansı aynı fiyata verse, şahsi fikrim, çoğu arkadaş tercihini Nvidia'dan yana kullanır. Ya da 15bin liraya 16 GB 9060 XT satılsın, çogu kimse, kafasındaki soru işaretlerini bir...