Friwen isimli üyenin son içerikleri

  1. F

    MSI Mag 32cq6f 31.5 İnç 180hz 0.5ms 2k Wqhd Rapid Va

    32 inç civarı monitör arıyorum curved olması benim için artık şart 5 6 yıldır curved kullandım 3 4 ay kadar da 32 inç monitörüm oldu fakat kırdım o yüzden artık 27 inç lere düşmek istemiyorum küçük geliyor gözüme sizce bu monitör nasıl kullanan var ise yorumlarını paylaşır ise sevinirim...
  2. F

    MSI Mag 32cq6f 31.5 İnç 180hz 0.5ms 2k Wqhd Rapid Va

    32 inç civarı monitör arıyorum curved olması benim için artık şart 5 6 yıldır curved kullandım 3 4 ay kadar da 32 inç monitörüm oldu fakat kırdım o yüzden artık 27 inç lere düşmek istemiyorum küçük geliyor gözüme sizce bu monitör nasıl kullanan var ise yorumlarını paylaşır ise sevinirim...
  3. F

    Öneri 32" 2k Monitör Alacağım, Hangisi?

    hocam msi ın monitörü tercih ettiysen nasıl memnun kaldın mı bende sipariş vermeyi düşünüyorum internetten aynısını
  4. F

    6400 Cl32 (2x16) Vs 6000 Cl 36 (2x16)

    https://www.tebilon.com/corsair-vengeance-32gb-2x16gb-6000mhz-ddr5-amd-expo-intel-xmp-cl36-dual-kit-beyaz-ram-cmk32gx5m2e6000z36w/ https://www.sinerji.gen.tr/kingston-32gb-2x16-beast-rgb-expo-6400mhz-cl32-ddr5-ram-kf564c32bbeak2-32tr-p-52180 sizce hangisini tercih etmelyimi gpt 6000 cl36...
  5. F

    Kararsızım Yardım Edin :D

    az öcne vatandan asus tuf b850m plus wifi7 anakart aldım işlemci 9800x3d alıcam sinerji den
  6. F

    Kararsızım Yardım Edin :D

    https://www.tebilon.com/corsair-vengeance-32gb-2x16gb-6000mhz-ddr5-amd-expo-intel-xmp-cl36-dual-kit-beyaz-ram-cmk32gx5m2e6000z36w/ https://www.sinerji.gen.tr/kingston-32gb-2x16-beast-rgb-expo-6400mhz-cl32-ddr5-ram-kf564c32bbeak2-32tr-p-52180 bu iki ram arasında kaldım doğrusunu söylemek...
  7. F

    60.000tl'ye Kadar Ekran Kartı ve Psu Önerisi

    buna 125k verilmez reis sakın alayım deme parayı çöpe atmış olursun bu fiyat ne
  8. F

    60.000tl'ye Kadar Ekran Kartı ve Psu Önerisi

    GPU olarak 70xt pulse düşünebilirsin sinerji de 33k
  9. F

    100.000tl Bütçeye Bilgisayar Toplamama Yardımcı Olur Musunuz ?

    reis valla süper anlamıyorumdiğer insanlar gibi ama 1x16 ram 5070 gpu ssd 1 tb falan sıvı soğutma 360 değil ve 100k oha anasını satayım 100k ya neler neler toplarsın bunu alma bide bence valo oynamak için bu kadar yüksek fiyatlara çıkmana gerek yok
  10. F

    Max 6-7k Ya Kasa Önerisi Lazım

    yok şu an mevcut olan kasamda kullanıyorum kasayı psu yu ve sıvı soğutmayı aynı tutup bahsettiğim sisteme geçmeyi planlyıordum birisi o kasa kötü dedi
  11. F

    Max 6-7k Ya Kasa Önerisi Lazım

    kötü dediler
  12. F

    Max 6-7k Ya Kasa Önerisi Lazım

    asus tuf b850m-plus wifi / r7 9800 / corsair vengeacne cl36 6000mhz 2x16 d5 ram / saphire 9070xt pulse / deepcool LE 360 V2 sıvı soğputma / asus tuf 850w gold plus psu / 2k monitörlü pc toplıucam şu an GT 501 kasam var ama kasayı değiştir dediler bunun yerine ne kasa önerirsiniz
  13. F

    Lexar Ram Alınır mı?

    Chatgpt - SK Hynix A-die diyor doğru mu bilmiyorum
  14. F

    Lexar Ram Alınır mı?

    Lexar marka ram buldum kaliteli marka mı alınır mı bu fiyata göre fazla kaliteli değil mi linki de koyuyorum https://www.incehesap.com/lexar-ares-rgb-32gb-2x16gb-6400mhz-cl30-ddr5-gaming-ram-fiyati-87258/
  15. F

    Pc Upgrade Edicem Yardım Lazım

    sizce 5070ti sistem mi , 9070xt sistem mi yoksa mevcut sisteme sadece ekran kartı upgrade mi etmek mantıklı (asus tuf 3070 , z690plus wifi, i5-12600k, 850w asus tuf gold plus psu, deep cool LE 360 V2 sıvı soutma, crosair vengeance 2x16 3200 cl 16 d4 ram, 2k monitör sadece oyun oynuyorum)
Geri
Top