frostybite isimli üyenin son içerikleri

  1. frostybite

    Bu Durumda 5070 mi 9070xt mi

    PSU satman lazım 9070xt alacaksan uğraşmana değer. 5070 de ucuza bulursan alınabilir ama 4K'da ayar kısmadan o kartla hayal haberin olsun vramden stutter yiyeceksin onun harici 9070xt çek direk.
  2. frostybite

    3k Ya Ramsiz Disksiz Gaming Ddr3 Laptop

    fsr performance 640x480 oynatabilir gibi ama süründürür seviyesi olma olasılığı çok yüksek bir de japon yetişkin filmine dönecek oyun biraz zor yani.
  3. frostybite

    5070-Ti Ekran Kartı Öneri

    4K'da bile değecek fark yok. 4K'da bu iki kart arasında ortalama 10 fps var. Ben 5070Ti ile 4K Ultrada her oyunu oynuyorum akıcı şekilde.
  4. frostybite

    Artık Oyun Oynaması Keyifli Gelmiyor

    yani ben senden daha gencim 17 yaşındayım küçükken ben çok istiyordum böyle yüksek grafiklerde hikayeli oyun falan ama laptop vardı bi csgo girebiliyordum şuan oynuyorum mesela hikayeli oyun ama küçük ben olsa çok daha fazla zevk alacağına eminim rdr2 gibi kült oyunları bile daha yeni yeni...
  5. frostybite

    5070-Ti Ekran Kartı Öneri

    Düz X3 5080 yerine X3 OC 5080 alın vapor chamber geliyor daha iyi olur onun harici zotac solid core 5080 de bakılabilir onda da vapor chamber var 64-66k oluyor vatanda. 5070Ti lar arasından BattleAx derim WF,Ventus ve Shadowa yaklaşmayın çok ucuz olmadığı sürece. Burda hiç biri kötü kart değil...
  6. frostybite

    F/P Beyaz Kasa + Radyatör Fanı Tavsiyesi

    Gider. Radyatöre takacağın farklı fanlar soğutmayı aman aman değiştirmez vasat olmasın yeterli. Ses performansına bak.
  7. frostybite

    🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

    O kadar az değil kullanım süresi 5 saatte bir 3dk lık bakım yaparak kullan yeterli. Zaten monitörü kapattigin sırada hallediyor monitör kendi bakimini.
  8. frostybite

    🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

    QD-Oled kullanıyorum abartılacak bir morluk yok. Perdeyi kapatmak yada monitöre doğrudan ışık vurdurmamak bu kadar zor değil. Ayrıca sırf mor gozukuyor diye Oled den vazgeçmek gereksiz bana kalırsa siyah ekran olmadıktan sonra o morluğu hissetmiyorsunuz. arkamda cam var ordan vuruyor ışık ona...
  9. frostybite

    Yardım Asus B650e Max Gaming Wifi Hakkında Yardım

    PCIe 5.0 x8 = PCIe 4.0 x16 kısaca 5090da bile performans kaybı yaşamazsınız
  10. frostybite

    🔥İndirim Xfx Mercury RX 9070 XT Beyaz 38.871₺

    Soğutma performansı en iyi kart bu. 360mm ve vapor chamber var taş gibi kart ama diğer modellere kıyasla 200-300 rpm daha hızlı dönüyor fanları.
  11. frostybite

    🔥İndirim Xfx 9070 Gre 28 Bin TL 🔥

    Gereksiz yere çıkmış bi kart bence
  12. frostybite

    360mm Sıvı Soğutucu Önerisi

    LT720 ve Liqmaxflo fazlasıyla yeter. Onun harici Galahad Lite , Galahad Trinity veya Nautilus RS bakabilirsin.
  13. frostybite

    Darboğaz 5070 Ti ve Ryzen 7 7800x3d

    Hiç bir site doğru darboğazı vermez sana darboğaz yaşamazsın merak etme 4K kullanacaksın zaten 1080pde de sıkıntı yaşamazsın.
  14. frostybite

    Darboğaz 5070 Ti ve Ryzen 7 7800x3d

    Darboğaz siteleri boş güvenmeyin. Prime ikisindende iyi.
  15. frostybite

    Forum Hangi Ekran Kartını Kullanıyor

    Laptopta GTX 1650 PC'de 5070 Ti
Geri
Top