fRoxy0 isimli üyenin son içerikleri

  1. fRoxy0

    Artık Oyun Oynaması Keyifli Gelmiyor

    Aynı durumdayız da benim yaş 20 ye gidiyor 16 17 yaşında görsen deli derdin bana şuanda açıyorum arkadaşlara 2 el cs, 1,2 saat YouTube sonra uyuyorum belkide abarttığımız kadar eğlenceli bı iş değil belkide yeni oyunlar o kadar da iyi değil. Yaş daha önde bı faktör.
  2. fRoxy0

    Artık Oyun Oynaması Keyifli Gelmiyor

    Yaş kaçtı önemli çünkü
  3. fRoxy0

    Raijintek Cratos Kullananlar Deneyimlerinizi Merak Ediyorum.

    Yükte ses ne durumda peki hocam?
  4. fRoxy0

    Raijintek Cratos Kullananlar Deneyimlerinizi Merak Ediyorum.

    Evet özellikle o yüzden fan dedim tam sorun gibi değilde farklı bi yöntem gibi geliyor bana 10 dk da bir aç kapa yapması soğutma açısından.
  5. fRoxy0

    Raijintek Cratos Kullananlar Deneyimlerinizi Merak Ediyorum.

    Cratos kullananlar deneyimlerini aktarabilir mi özellikle yükte ve boştayken fan sesini anlatabilir mi veya video,ses olarak atabilir mi?
  6. fRoxy0

    Çözüldü✓ Bu SSD'lerden Hangisi Seçilir?

    exeria pro iyidir okuma yazma ve güncellik ise m571
  7. fRoxy0

    AMD Ekran Kartlarında Sorun Yaşayan Varmı

    Garibanın yanında kim duruyorsa o. ucuza verir biraz baş ağrıtır amd'dir.
  8. fRoxy0

    R5 5600 İçin Ekran Kartı Önerisi

    Örnek olarak t veya CT spawn da 450 leri görüyorsundur bende aynı şekilde ama çatışmada 350 250 smoke vs diyince eyvah yani 360 aio var pbo açık ramlerde 3600oc ama olmuyor işte garip 1080x1080 ayrıca
  9. fRoxy0

    RX 6600 ve RX 6700xt Hangisi Alınır?

    Hocam 2. Piyasası için ne düşünüyorsun 8k gibi fiyatlar ölü gibi geliyor kart için 3060ti 11 12k mesela 🤣
  10. fRoxy0

    RX 6600 ve RX 6700xt Hangisi Alınır?

    Kart şuan 5 yaşında o yüzden sıfır alınamaz dedim ayrıca 22k ya 9060xt 16gb varken hiç alınmaz dual serisi hoştur giriş seviyesinde
  11. fRoxy0

    RX 6600 ve RX 6700xt Hangisi Alınır?

    Ben gaming X modelini kullanıyorum bende yok ama çok duymadım kart hakkında öyle bir şey zaten çektiği 200w Max kötü bir model almayın yeter
  12. fRoxy0

    R5 5600 İçin Ekran Kartı Önerisi

    300 sabit alamama sebebim muhtemelen işlemci aynı sistem gpu 6700xt stabil alamıyorum 300 aksiyon anında düşüyor 250 civarina
  13. fRoxy0

    RX 6600 ve RX 6700xt Hangisi Alınır?

    Sıfır alınacak kartlar değil ikiside ama 6700xt sağlam kart 2.el öneririm
  14. fRoxy0

    Sıvı Soğutma Yanık Kokusu ?

    Pump bağlantısı yok anakartta o yüzden CPU fana takılı pompa devrinde 2500 civarı yükte 3000 e dayanıyor pump altındaki jelatin değilde plastikte çıkarmadan monte edemem zaten sıcaklık normal TR Phantom spirit den 3-4 derece soğuk
  15. fRoxy0

    Sıvı Soğutma Yanık Kokusu ?

    Yeni aio taktıktan sonra oldu radyatör kısmı bildiğin sıcak ve yanık kokusu gibi kokuyor sıcak kokusunu bilirsiniz PC kapalıydı açtım 2 dk sonra yanık koktu diye yanıma geldiler o kadar belirgin bir koku ne olabilir?
Geri
Top