hahaha teşekkürler cevap için sadece uzun vadede sürekli oc kullanımında bu değerler sıkıntı yaratırmı onu merak etmiştim :D
uzun vadede sıkıntı yaratır mı sizce
İşlemci 5600 overclock ile 4.8 de sabit çalıştırıyorum en çok 61 dereceyi gördüm diğer oyunlarda ancak sorum şu ekran kartı 4060 oc ile 70 derece civarlarında çalışıyor bunun bir zararı var mıdır yoksa normal mi ?
Arkadaşlar 1 gündür bu ***** ssd ile uğraşıyorum. internet hızı ssd okuma yazma hızı ve steam indirme hızını ekliyorum görsellere. İndirme yaparken disk kullanımı %100 oluyor. İnternette karşılaştığım ne varsa denedim bir sonuç alamadım. SSD markası western digitale 350sn 1 TB lütfen bir yardım edin
Dediklerimi aynen yapın
Shift+f10 yapıp komut istemcisini açın
Diskpart yazın enterleyin
Ardından list disk yazın
Gelen ekran da diskinizin numarasını bulun
Select disk N(muhtemelen 0dır) yazın
Ardından clean'a basın. Muhtemelen çözülecektir.
Merhaba arkadaşlar. Msi h310m k r2.0 anakart kullanıyorum. Bugün bilgisayarı açınca tarihin 2040 a gittiğini gördüm. Saat ve tarihi güncelleyip bilgisayarı yeniden açtım. Yeniden açıldığında bilgisayar fare hareket etmiyordu ve görev çubuğu gelmedi. Hiçbirşey yapılmıyordu bilgisayarda. Kurtarma...
Merhaba arkadaşlar. Uygun bir fiyata arkadaştan 2 ay kullanılmış Msi rtx 4090 gamig trio ekran kartı aldım. İşlemci için 7800x3D düşünmüştüm ancak fiyat olarak 7900x3D ile arada cok fazla bir fark olmadığını gördüm. Bana işlemci anakart ve sağlam bir kasa ve sıvı soğutucu önerebilir misiniz...