1
Gıgabyte geforce rtx 4060 eagle ekran kartım var 4 ay sonra 3 yıl olucak kullanmaya başlıyalı macun ve ped değişimi yapmak istiyorum sizce gerekli mi gerekliyse termal ped kalınlığı kaç olmalı termal macun için de Arctic MX-6 almayı düşünüyorum. Düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.
20 gün oldu bugün daha yeni değişim bekleniyor dendi öncesinde incehesap ı aradığımda muadili ile değişim sağlanıcak dediler sonra yanlış bilgi verilmiş dediler tekrar aradığımda yine aynı şeyi dediler tiksindim incehesap.com dan bu son alışverişim olucak muhtemelen