2020 den beri mi note 10 lite kullanıyorum gerçekten de reklam devamlı olarak rahatsız eden bir şey değil neredeyse varlığını bile hatırlamıyordum bunu okuyana kadar reklamları kapattıktan sonra sorun olmuyor. Ben de yd one plus 15 düşünüyorum, nasıl sizce?
Dizi ve film için kesinlikle VA panel daha avantajlı sunduğu kontrast oranıyla ciddi şekilde siyahlar daha siyah şekilde görünüyor ayeıca ıps glow ve ışık sızması sorunu da çözülmüş oluyor
Aoc XNE bariz şekilde daha iyi görüntü kalitesine sahip ama biraz ghosting ve black smearing e sahip ( aşırı değil senin için sorun olmayabilir) senin kullanım seneryona bu daha uygun gibi, eğer monitöre 100 cm veya daha uzaktan bakıyorsan 32 inc de düşünebilirsin lakin 2k çözürlükten uzaktan...
Claw tactical combat Secuzii gamepadden bariz bir şekilde daha iyi malzeme kalitesine sahip ayrıca stick lerin hall effect olması lazım aksi halde 0,2 gibi bir hata payı çıkmaz diye düşünüyorum, tuşlar mekanik ve üstüne şarj standı var bence fiyatında rakipsiz
Ktc de paneller yenilendi 200 hz native, ayrıca 8bit + frc yi destekliyor 1 ms gtg aynı şekilde, çok da bir farkı yok şuan
1776606360
Satıcı teknokolik olmalı yeni modeli almak için
Neredeyse bütün monitörlerde bu böyledir, çerçevesiz bir ekran neredeyse hiç yok, yani ayarlarda 1920 ye 1080 ve 180 hz görüyorsan sıkıntı yapma keyfine bak