Sanmıyorum hocam ben 7950x ile ekran kartsız kullanıyorum. Şahsen 4kya çok alıştım şu saatten sonra daha düşük çözünürlüğe geçeceğimi sanmıyorum cam gibi. Bütçe el verse oled alma planım var ilerde.
Aynı işlemci ve aynı anakarta sahibim. Senin gibi apu kullanıyorum ve bende aynı sorunu yaşıyorum. Oyun oynamıyorum fakat uzun süreli kullanımlarda ekran donuyor siyah ekran gelip gidiyor. Muhtemelen apu ekran kartı kaynaklı, (4k 144hz display porttan kullanmaktayım)