İstanbulda dün telefonumu kaybettim 16 pro yd telefondu kale turizmin servis aracına bindim servis aracında düşürdüm saat 9 civarında direk ulaşmaya çalıştım ama ulasamadım bugün haber geldi ARAÇTA telefon bulunmadigini belirtmiş araç şoförü iCloud hesabımda hatırlamıyorum 4 mailin vardı...
Yeni geldi sıfır kurdum windowsu açtım 2 k gelmiyor birde kocaman yazılar küçültemiyorumda hatta daha fazla büyütüyor ekran kartı palit 5060 ti onun sürücüsünüde bulamadım sıfırdan bilgileri verirmisiniz
D.a paylaştığı s22 modelini aldım 30 k ya lakin geldiği günden beri bi kasma donma okuyor gibi hissediyorum bide şu sıralar fareyi sağ tık yapıp çekince ekranda kararma oluyor sebebi nedir 15 gün geçmedi düzelmezse iade edicem