laptobum var 8 gb ram var
8+8 toplamda 16 gb mi yapsam daha mantıklı yoksa şimdilik 8+16 yapıp ileride 16+16 mı yapmak kararsız kaldım
eğer 8+8 yaparsam ileride yükseltmke istesem ikisinide satamam gibi geliyor
lenovo laptobum var gaming 1 defa bilgisayarcıya bakım yaptırdım mx5 sürdü yaklaşık 7 ay oldu tekrar değişme vakti geldi hissediyorum ısınmaya başladı mx6 düşünüyorum kullanan varmı mx5 memmun kalmadım fabrika macunu daha iyidi sanki yada başka macun önericek varmıdır 1000 tl ye kdr çıkarım 1 gr...
İ5 650 işlemcim var gtx 1660 super taksam sıkıntı olurmu bazı sitelerde darboğaz olmaz diyor hatta hepsinde olmaz diyor sizce ne yapmalıyım işlemci yükseltmelimiyim intel
Merhaba papara kartıma kwaiden para çektim 116 tl arkadaşlarım ceza gelir dedi bende araştırdım gerçektende gelme olasılığı var düşünceniz ne çok tedirginm
Zaten bi tanıdığımdan alıcam pc yi 2 gün kullandıktan sonra ödeme yapıcam foruma yazdım fiyatına göre iyi mi? sistem önerir misiniz? önü açıkmı sistemin ?