Dünyada forumdan sorularak alınacak son şey yataktır. Yatak zevki kişiden kişiye değişir. Kimi yumuşak, kimi orta sert, kimi taş gibi yatak sever. O yüzden yatak deneyerek alınır hocam.
Dostum clio her neyse de ben 1.6 Egea E-torq hatchback kullanan biriyim kesinlikle ön yargıyı hak etmeyen araç. Motor ve şanzumanı konusunda ekşide bir gezmenizi tavsiye ederim. İlle de egea olmasın diyorsan o bahsettiğin araçlar bir süre sonra sana masrafları yüzünden görüntü ve keyiften çok...
Bayon'un overrated bir araç olduğunu düşünsem ve ikisi arasında Kia'yı tercih etsem de Türkiye'de tutan arabaları almak her zaman daha mantıklı olandır. Satış olarak Bayon daha kolay gider ama bu zamana kadar da Kia'nın kullanıp memnun kalmadığım aracı olmadı. Dolu paketi de göz önüne alırsak...
Selamlar Haziran sonu taşınacağız. İstanbul'da taşınma tecrübesi olan arkadaşlar işinin ehli nakliye tavsiye edebilir mi? Ev 2+1. Bir de hangi fiyat aralığında taşınırsak nakliyeden kazık yememiş oluruz
https://www.akakce.com/akim-korumali-priz/en-ucuz-philips-spn7060wa-62-6-li-akim-korumali-5-usb-girisli-priz-900j-2-m-1-x-type-c-4-x-type-a-fiyati,1276472933.html
kullanıyorum memnunum. attığınız da iyi görünüyor ama