hashus01 isimli üyenin son içerikleri

  1. hashus01

    ❌İndirim Bitti! Balparmak 850 Gr Yayla Balı 440 TL

    474'e hala alınabiliyor
  2. hashus01

    Araç Süpürgesi 300 TL

    Bunun yerine hüp yapın daha etkili olur
  3. hashus01

    Yardım Nextstar 65idwg11 & 65idwp14 Hangisi Alınmalı?

    next televizyon alınmaz diyorlar hocam memnun musunuz? yazılımsal görüntü vb sorun yaşadınız mı hiç?
  4. hashus01

    Yeni Evleniyorum Yatak Alacağım Sağlık Problemim Yok

    Dünyada forumdan sorularak alınacak son şey yataktır. Yatak zevki kişiden kişiye değişir. Kimi yumuşak, kimi orta sert, kimi taş gibi yatak sever. O yüzden yatak deneyerek alınır hocam.
  5. hashus01

    Hangi Tv Box Daha İyi Bilen Varmı

    Homatics bu işin vakkosudur. Kullandım bütçeniz yetiyorsa tavsiye ederim
  6. hashus01

    Öneri Hava Soğutmadan Sıvı Soğutma Geçilir mi?

    Geçilir, ben sırf gürültüsü nedeniyle geçmiştim. Çok da memnunum geçtiğime
  7. hashus01

    10-15k Arası Kumaş Oyuncu Koltuğu Önerisi

    hocam sırt minderi sürekli araya kaçıyor demirleri gıcırdıyor lastikleri gevşiyor. ve bunların hepsi sıfır aldıktan 1-2 ay sonra oldu
  8. hashus01

    800.000tl Bütçe ile İlk Araba Sizce Ne Almalıyım

    Dostum clio her neyse de ben 1.6 Egea E-torq hatchback kullanan biriyim kesinlikle ön yargıyı hak etmeyen araç. Motor ve şanzumanı konusunda ekşide bir gezmenizi tavsiye ederim. İlle de egea olmasın diyorsan o bahsettiğin araçlar bir süre sonra sana masrafları yüzünden görüntü ve keyiften çok...
  9. hashus01

    10-15k Arası Kumaş Oyuncu Koltuğu Önerisi

    Hawk Fab V4 kullanıyorum. Berbat bir koltuk. Asla yanaşmayacağım bir firma olarak kara listeme aldım kendisini
  10. hashus01

    🔥İndirim Lcw 2 Al 1 Öde Kampanyası +Kargo Ücreti 80 TL

    faydalandım teşekkürler
  11. hashus01

    ❌İndirim Bitti! ❗️Asus Geforce Tuf-Rtx5080-O16g-Gamıng 16gb Gddr7 256bıt 58.139 TL

    Göğüs ucu kremi satan bir markanın uyguna 5080 satması bana mantıklı geldiği için hemen aldım
  12. hashus01

    Bayon Mu Xceed mi Tercih Etmeliyim?

    Bayon'un overrated bir araç olduğunu düşünsem ve ikisi arasında Kia'yı tercih etsem de Türkiye'de tutan arabaları almak her zaman daha mantıklı olandır. Satış olarak Bayon daha kolay gider ama bu zamana kadar da Kia'nın kullanıp memnun kalmadığım aracı olmadı. Dolu paketi de göz önüne alırsak...
  13. hashus01

    İstanbul İçi Nakliye Tavsiyesi

    Selamlar Haziran sonu taşınacağız. İstanbul'da taşınma tecrübesi olan arkadaşlar işinin ehli nakliye tavsiye edebilir mi? Ev 2+1. Bir de hangi fiyat aralığında taşınırsak nakliyeden kazık yememiş oluruz
  14. hashus01

    Çoklu Priz Önerisi 6-10'lu Arası

    https://www.akakce.com/akim-korumali-priz/en-ucuz-philips-spn7060wa-62-6-li-akim-korumali-5-usb-girisli-priz-900j-2-m-1-x-type-c-4-x-type-a-fiyati,1276472933.html kullanıyorum memnunum. attığınız da iyi görünüyor ama
Geri
Top